torstai 6. kesäkuuta 2013

Haaste

Olen hieman jännitellyt näitä ns. blogihaasteita joita olen lukenut muiden blogeista. Nyt minut on haastanut Maya. Tartun siis haasteeseen:

 Haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä joilla on alle 200 lukijaa.



  • Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
  • Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
  • Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
  • Heidän pitää valita 11 blogia joilla on alle 200 lukijaa.
  • Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
  •  Ei takaisin haastamista. 
    • Radio vai telkkari?
    • Se riippuu aina hieman tilanteesta, autossa pauhaa aina radio ja kotona pauhaa aina telkkari kun se jumii päälle kun tuo mini-ihmisen jäliltä se jää päälle ja se on ns. radion virka :) Mulla ei tällä hetkellä ole mitään katsottavaa oikeen telkusta jotenka vastaan radio. 
    • Mitä pelkäät?
    •  Erinäisiä asioita, olen aika pelokastyyppi.
    • Mikä tekee sinut onnelliseksi?
    •  Perhe, ystävät ja elämä kauneudessan
    • Oletko aamu- vai iltaihminen?
    •  Missään nimessä en aamuihminen, nukkuisin ja nukkuisin. Mutta illat menee yöllä kukkumiseksi ja muutenkin koen olevani idearikkaampi illan tunteina.
    • Paras tapa viettää vapaa-aikaa?
    • Kotona olo, oon niin koti-ihminen että en tarvii mitään extremeä.
    • Onko sinulla jokin motto tai muu vastaava "elämänohje" ? Mikä?
    •  Uskalla Uskaltaa, elämän syöksyvuotenani tämä lause kantoi.
    • Nimeä kolme asiaa joita ilman et tulisi toimeen päivääkään?
    •  Auto-mahdollistaa mulle liikkumisen ;Perhe- mun tukipilarit ja puhelin ois se kolmas.
    • Uskotko horoskooppeihin?
    • En usko
    • Jos voisit matkustaa ihan minne vaan, mihin matkustaisit? Miksi?
    • Mun haaveena pikkulikasta lähtien on ollut Australia, koala-karhut ja putoukset <3
    • Jos saisit ihan minkä tahansa maun jäätelöön, mikä olisi paras maku?
    • Olen ihan perustavallinen suklaa se on parasta
    •  Paras kosmetiikkatuote ikinä? Miksi? 
    • Tää on paha kun mä olen niiin huono käyttämään mitään kosmetiikka tuotteita. Ripsari se varmaan on koska sitä tulee käytettyä ja se antaa silmiin hieman eloa.


    Osa perhettä <3

     Haaste suoritettu, lukijoita blogillani on ihan naurettavan vähän jotenka kenellekkään en haastetta laita kiertoon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti